100 frågor!!! (Säger det här vilket liv jag har? XD)

1. Vilken svordom använder du mest? Jag försöker att inte svära så mycket, men kanske fan, jävla skit och cp. Jag gillar inte att svära dock.
2. Äger du en iPod? Nej, och ärligt talat så vill jag inte ha en. Jag älskar min mp3
3. Vilken tid är din väckarklocka inställd på? Den jag använder mest brukar väl vara på 06.30
4. Hur många resväskor äger du? En tror jag, hättefin zebrarandig, och den är sjukt stor :D
5. Använder du flip-floppar? Bara på sommarn, och inte helt offentligt
6. Var köper du dina matvaror ifrån? Jag handlar inte, men ICA och ICA MAXI
7. Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Nä, jag älskar visserligen att fota, men om bilden blir bra så är jag gärna med :D
8. Vilken var den senaste filmen du såg? En prinsessas dagbok <3
9. Du får ledigt idag. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en kompis? Kompisar!!! :D
10.Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? Beror väl på hur mycket jag vann, men lite kläder kanske. Ingen aning!
11. Har någon någonsin kallat dig lat? Ganska ofta...
12. Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare? Nej, det kallas att arbeta flitigt! :D
13. Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu? Hits love cd1
14. Vilket är världens bästa band just nu? Tokio Hotel :D:D<3
15. Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan och i så fall vad? Vet inte, men även om ja gvisste så skulle jag väl knappast berätta den på min blogg?
16. När var senast någon stötte på dig? Beror på hur man ser det, så sent som igår så busvisslade en lite äldre snubbe på nån av mig och mina två kompisar. Kanske alla tre? :P Annars var det Summerstream
17. Vad åt du till middag senast? Fiskpannetter, potatis, ärtor, champinjoner <3 , rhoad island sås :D
18 Använder du huvtröjor? Japp, för det mesta
19. Kan du vissla? Javisst kan jag det!
20. Vem var den senaste som ringde dig? Mamma :) <3
21. Vilken är din favoritåkattraktion på ett nöjesfält? Extreme på grönan :D
22. Tror du folk pratar bakom ryggen om dig? Jodå, nån lär ju göra det nån gång iaf:P Men vem bryr sig om vad dom säger, så länge dom "stavar" namnet rätt!?
23. Vilket riktnummer befinner du dig i? 08 skulle jag tro
24. Tittade du på tecknat när du var liten? Jaaa:D Älskar fortfarande disneyfilmer:D<3
25. Hur stort är ditt närmaste köpcentrum? Beror på vad man räknar som det, men Solna Centrum kanske
26. Hur många syskon har du? 4 underbara syskon har jag !  <3<3<3
27. Är du blyg inför det motsatta könet? Om jag är intresserade av dem så:P
28. Vilken film kan du alla replikerna till? De flesta:P Men kanske främst alla disneyfilmer(de flesta iaf) och Peter Pan (Otecknade) :D
29. Äger du några popband t-shirts? Japp! My Chemical Romance, Billy Talent, Shakira(Inget band kanske..men men!) Tokio Hotel
30. När flög du senast? Från Cypern i april nån gång
31. Hur många stolar står kring ditt köksbord? 4
32. Läser du för skojs skull? Jag kan lätt klassas som bokmal av värsta sort XD
33. Pratar du några andra språk? Än svenska? Ja! Engelska, tyska, franska och lite holländska
34. Diskar du din egen disk? Ja, annars blir mamma o pappa argXD Fast jag glömmer ibland...
35. Har du gråtit offentligt? Japp :P
36. Har du en stationär dator eller en laptop? En stationär
37. Försöker du alltid lära dig nya saker? JA, jag försöker så gott det går =) Ibland vill jag kanske lära mig för mycket nya saker:P
38. Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? Kanske piercing i naveln
39. Tycker du att killen ska bjuda på första dejten? Ja! Jag är ganska romantisk, och vill ha det lite "snyggt gjort" :P
40. Kan du kasta macka? Japp! Jag kunde sist jag kollade iaf tror jag :D
41. Har du någonsin varit på Jamaica? Nej, men det ska visst vara väldigt vackert har jag hört
42. Vad har du med dig in på bion? Kompisar, biljetter, popcorn och bon aqua
43. Vem är din favoritlärare och varför? Vår tyskalärare Stefan tror jag=) Vi är bara fyra i vår tyskagrupp, och vi har überskojj! Och min gympalärare Bengan, för han är bara bäst!
44. Har du dejtat någon av en annan religion? Ateist? :P haha
45. Vad har du för väder? Kallt och ganska molnigt just nu, mendet är ju ganska sent
46. Har du en blogg? Nej, det här är bara en visualisering från er sida ... -.-
47. Vilket är ditt favoritämne? Vet inte, tyska kanske? Jag tycker skolan är ganska kul
48. Gillar du att flyga? Japp! Men första gången till Cypern så höll jag på att spy av rädsla:P
49. Vilket personlighet är ett måste hos en partner? Rolig, pratglad, tålmodig, charmig, lite romantisk och snygg:D Han måste också vara mogen, men gärna lite flumm ibland
50. När sov du senast på golvet? Sist jag sov över hos Bellen tror jag 
51. Vilken är din favoritdrink? Champagne:D (Fast det kanske inte är en drink?) Jag drack några alkoholfria drinkar på Cypern som var asgoda:D
52. Gillar du din boendesituation? Japp
53. Vilken är din mammas hemstad? Vällingby 
54. Din pappas hemstad? Han föddes i Eskilstuna
55. Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? Vet inte, jag fungerar väl oavsett, men är väldigt trög, och antingen otroligt flumm eller tråkig. Men för en skoldag, 7 timmar kanske?
56. Är dina dagar fullbokade och stressiga? Ja, ganska så, kanske inte så jättestressiga, men bokade! Mån-självförsvar, tis-kör, ons-cactus, tors-självförsvar, fre-åker till landet, lör-är på landet, sön-självförsvar
57. Hamnar du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? Njäe, och denna terminen har jag börjat skärpa mig lite, men terminen har ju bara börjat
58. Vilken är din favoritfrukt? Jag älskar frukt! Men några favoriter är väl; kiwi, annanas, jordgubbar(jaja, det är bär, jag vet) hallon och många mer:D
59. Bryr du dig om kalorierna i det du köper? Asså jag tänker väl på vad jag äter lite, men jag bryr mig inte så mycket egentligen
60. Hur gammal blir du nästa födelsedag? 15
61. Är du petig när det kommer till stavning och grammatik? Gissa om... Fast när jag typ bloggar så brukar jag inte bry mig så mycket, och när jag är trött stavar jag helt sjukt ibland:P
62. Tror du på liv på andra planeter? Njä, eller kanske några små grejer som finns nånstans.
63. Vem var den senaste personen som gjorde dig arg? Asså, inte bara småarg så var det väl mamma:P
64. Tror du att Gud är man eller kvinna? Ingen kan veta, ellerhur? Men jag ser oftast Gud som en man när jag t.ex ber.
65. Vad var det senaste du åt? En champinjonbit:P
66. Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta? Det beror på, tjejer kanske för det mesta? Men med tre storebröder så lär man sig umgås ganska bra med killar
67. Hur valde dina föräldrar ditt namn? Pappa såg en liten flicka på ett dagis med en mössa där det stod Nicole, gulligt va?
68. Gillar du senap? NEJ!!! Men i mat så är det gott ibland
69. Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? Det är bara att käma på! Det löser sig alltid på ett eller annat sätt, och glöm inte vem du är och att Jesus älskar dig =)
70. Skulle du vilja hoppa fällskärm? Ja, det skulle jag väl vilja, men med min höjdskräck så skulle det aldrig sluta väl XD
71. Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv? Terry i Raise your voice<3, en annan karaktär som spelas av Hilary Duff, Summer och Lindsay från OC. Kanske liiite Marissa också
72. Har du någonsin köpt något från eBay, vad var det senaste i så fall? Nej
73. Tycker du om att krama folk? Japp:D Vill u ha en kram? :D
74. Skulle du säga att du är trendig? Ja, det tror ja väl. Jag följer min egen väg, men jag håller mig lite inom "modet" också
72. Äger du en digitalkamera? Japp
73. Vilka kändisar har du blivit jämförd med? Hilary Duff :D Och b.la en modell för h&m och en tjej i en mer-reklam
74. Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? Ja, för det mesta, men jag hakar oftast inte upp mig på det
75. Vilka böcker, om några har fått dig att gråta? De flestaXD Haha, nä men väldigt många! Delsa om jag kunde drömma, om jag inte minns fel.
76. Tycker du att du är attraktiv? Ofcourse! Men även jag har dåliga dagar X)
77. Vad är du allergisk mot? Typ inget, men jag tål inte gammalt smink och foundation o sånt. Ibland inte såmycket glitter heller
78. Får du dåligt samvete efter du ätit kött? Njää.. Ibland kanske. Jag är ju typ en tredje/fjärdedels vegeterian eller nåt:P
79. Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat? Oliver :D
80. Vad är det senaste du installerade på datorn? Vet inte faktiskt
81. Vilken är din favoritrestaurang? Hmm... Rosina kanske?
82. När badade du i en pool senast? På landet antar jag:D
83. Har du varit med i någon skolpjäs? Jadå, jag minns inte riktigt hur många, men minst en!
84. Hur många barn vill du ha? Vet inte:P Jag ändrar mig hela tiden. Men inte ett, för jag vill inte att det barnet ska behöva vara ensam. mina syskon e bland det bästa jag vet
85. Vilken musikstil tycker du mest illa om? Heavy Metal kanske? Och så gillar jag inte techno så mycket, asså sån där riktig fjortismusik:P
86. Hade du lätt för att bestämma dig för vad du skulle rösta i valet? Har bara haft ett skolval:P Men det var inte så svårt
87. Har du åkt moped någon gång? Ja, fast en gammal
88. Har du busringt någon gång? Jaa, fast jag har lite dåligt samvete för det :P Fast alla har nog busringt?
89. Vilken är den plats längst bort som du har besökt? Cypern
90. Kan du alla orden i nationalsången? Ja absolut!
91. Tror du på kärlek vid första ögonblicket? Kanske, jag är inte riktigt säker
92. Kan man vara vän med sitt ex? Ibland, om man verjligen vill och kämpar för det. Men det brukar bara bli konstigt för det mesta:P
93. Vad har du i din väska? En hel delXD MAn vet aldrig vad man hittar i min väska
94. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig? Skriver lite kanske, eller läser
95. Vad lyssnar du på nu? Lite avlägset sorl från TV:n i vardagsrummet
96. Vad ska du göra nu? Avsluta den här jobbiga listan:P Sen bada och lite läxor
97. Vad heter din mamma och pappa? Gunila och Michael <3
98. Hur många kusiner har du? 7 tror jag
 99. Varför gör du det här testet? Ärligt talat så vet jag inte X) Lite för beroende av test och listor kanske? :P
100. Hur mycket är klockan nu? 19.17

Kommentarer

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0