Är du dum eller? XD

Okej, det här ska bli spännande, för jag är ganska puckad ibland:P

(x) tuggummi har trillat ur munnen på dig när du har pratat
(x) tuggummi har trillat ur munnen på dig när du INTE har pratat...Jag skulle typ blåsa eller nåt
(x) du har gått in i en glasdörr...Jag tror det! Iallafall i en spegel i lustiga huset på grönan
(x) du har hoppat ur ett fordon som rör sig
(x) du har tänkt på nåt roligt så du har börjat skratta, och därmed fått folk att titta konstigt på dig..Har säkert hänt

summa: 5

(/) du har sprungit in i ett träd...Jag tror inte det, däremot en lyckstolpe!
(x) det är möjligt för dig att slicka dig på armbågen...Jag är ganska böjbar:P
( ) du testade precis om du klarade det..Nej, jag läste testet innan jag gjorde det, och då testade jag XD
(x) du har trampat på ditt skosnöre och snubblat/trillat

summa: 2 ½

(x) du har råkat tända eld på nån sak ett flertal gånger..Nja.. Råkat och råkat:P Har tänt eld på ett popcorn och bränt hål i en flaska iaf. Säkerligen
( ) du har nån gång somnat på en lektion..Näj, men bra nära ibland:P
(x) du kan ibland berätta om nånting och sen plötsligt glömma bort vad det var du pratade om...Dagligen...
( ) folk skakar ofta på huvudet och går iväg från dig..Njae, inte än så läng iaf! Några skakningar har man väl fått kanske:P
(x) du använder dina fingrar när du ska räkan enkla mattetal....Jodå, pinsamt nog

summa: 3

( ) du har ätit en insekt utan tvång när du var liten/mindre...Nä det hoppas jag verkligen inte att jag har gjort!
(/) du gör detta test när du borde göra nånting viktigt..Ut och träna med mig!
(x) du har satt på dig dina kläder bakochfram eller utochin utan att du märkt det..Ja, pinsamt nog har det hänt
(x) du har letat överallt efter nåt som du hade i handen eller i fickan..Japp händer ganska ofta..En gång la jag en sak nånstans för att jag inte skulle tappa bort den, vad tror ni hände?

summa: 2 ½

(x) du har trillat av stolen då den stått helt still...Förmodligen inte, jag kan inte sitta still på stolar.Jo juste! En gång när jag läste så gled jag av stolen!
(x) du använder ordet ''eh'' väldigt många gånger om dagen..Japp, glömmer som sagt ofta bort vad jag skulle säga

summa: 2

sammanlagd summa: 15
 
Har man under 16 klassas man inte som dum.

HahaXD Precis på gränsen! Nästa gång nån påstår att jag är dum så ska jag visa det här testet!!! *Jättestolt*

Kommentarer

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0