Campingfiasko i tårtträsket

Första dagen i skolan idag för mig =) Vi fick börja en dag efter alla andra för att vi var på klassresa som jag pratat om tidigare. Det var ganska kul, men jag är så himla trött att det var ganska svårt att hålla ögonen öppna.

På bilden skulle vi jobba i grupp och rita ett A4-papper själva, där alla skulle ha ett slags ämne som hängde ihop.
Vi hade en del skojjiga förslag, men det var för oseriöst, så vi skippade det:P
Ämnet fick bli fobier, och jag är (som Emma så vackert uttryckte det) typ rädd för allting XD Nä inte riktigt allt, men ganska mycket fobier har jag. Vi är inte klara än, men på god väg!

På So:n hade vi en viikarie för vår pappa-lediga lärare, och jag gjorde ett bra första intryck! (Inte..)
Läraren sa efter typ halva lektionen nåt i stil med; "Och nu ska jag berätta vad jag förväntar mig av er" jag skulle bara skojja lite, och viskade ganska tyst till Stina som satt bredvid "Inte ett skit", men männskan måste ha haft superöron för hon hörde mig och sa högt till klassen: "Inte ett skit var det nån som sa! Det kan vara bra att veta vad folk tror att andra tycker om en" eller nåt i den stilen..  Fast hon sa det skämtsamt, men det var ändå pinsamt:P Usch vad jag skämmer ut mig XD

På NO:n hade vi tillbaka vår gamla no lärare :D Jättebra tycker jag!
Han sa att vi skulle få labba eftersom vi inte var så många i den klassen, för annars har halva gruppen fått vara i datasalen, o andra halvan labba, men som det nu är så har lite vandalisering bland datorerna uppstått förra terminen så nu får inga lämnas ensamma i datasalen, så för dem blir det typ ingen labb! Då sa jag till Bellen att man kan lämna de som labbar själva istället, de håller ju bara på med farliga ämnen X)  Knäppa jag =)



Jag vet inte om jag skrivit texten konstigt, men det kan bero på att jag är jättetrött och fick göra ett prov i engelska för att se om vi ska g kvar i våra grupper. Ni får ursäkta, jag blir någorlunda normal igen inom snar framtid! Nu ska jag lira lite spel på datan innan vi åker till landet!    
  
  Ha det riktigt gött nu i helgen!   Pussar i massor!<3

Kommentarer

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0