Drömmis :)

1. Brunett,blond eller rött?
Gärna brunhårig eller blond, men "kvalitèn" sitter ju inte i håret :P

2. Längre än 1,60?
Ja det hoppas jag verkligen, han får gärna vara lite längre än mig, men inte överdrivet.

3. Ögonfärg?
Vackra =) Kungsblå eller typ chokladbruna

4. Sminkad?
Nej tack! Euh! Han kan kanske få använda lite finnstift på sin höjd!

5. Gilla att shoppa?
Nja, han får gärna följa med mig och tycka att det är lite kul,  men han måste ha snygga kläder helst:P

6. Fotbollsnörd?
Nja, alltså det finns en gräns för allt...

7. Pratglad?
Ja, annars kommer han inte palla med mig...:P

8. Intressen?
I princip vad som helst, men kansk inte frimärkssammlare...

9. 6pack?
Väldigt gärna =)  ^ ^

10. Muskulös?
Jao :) Men inte överdrivet där heller.

11. Hål i örat?
Ja det får han väl om han vill, bara han inte ser ut som en tjej, eller överdriver.

12. Fest kille?
Jadå, men inte dricka eller så.

13. Punkare?
Nej, helst inte.

14. Tatuerad?
Nej, för han får inte vara äldre än typ 16.

15. Får han vara piercad?
Ena ögonbrynet och kanske örat om det passar honom =)

16. Har du hittat en sån här kille?
Nä X) Men jag letar vidare :D

Om dig!

1. Hur lång är du?
Typ 166 eller nåt, det var ett tag sen jag mätte mig.

2. Ögonfärg?
Blåa med ett uns grönt. Jättevackra =)

3. Gillar du att shoppa?
Totaly!

4. Gillar du mysiga hemmakvällar?
Ja, absolut =) Finns inte mkt bättre en lördagskväll än en bra film, mysigt umgänge, lite snacks och ramlösa :)
Men jag älskar att dansa också!
7. Hårfärg?
Har egentligen blont, men färgade till mörk, mörk brunt.

8. Piercing?
Tre i vänster öra, och en i höger. Funderar på att pierca naveln som småningom, men jag är lite nålrädd:P

9. Tatuering?
När jag fyllt arton kanske.


10. Musik smak?
Det mesta, men kanske främst: Rock, hiphop, dansmusik och lite pop.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0