En lista helt enkelt:P

KOLLA DIN MOBIL

1. Vad har din mobil för färg? Silver och svart
2. När köpte du den? Jag köpte den inte, jag fick den i julklapp förrförra julen
3. Vad är det för märke? Sony Ericsson
4. Vem ringde dig senast? Mamma
5. Vad står det i ditt senaste mottagna sms? "Bu! xp"
6. Ungefär hur många sms har du i inkorgen? Rensar lite då och då, men just nu bara 37
7. Vad heter kontakt nr. 12 i din kontaktlista? Fanny

KOLLA I DIN DATOR

1. Vad heter din användare? Fam (Och så mitt efternamn)
2. Vad har du för bakgrundsbild? En bild som ska föreställa typ Edward o Bella som gifter sig (Läs Stephenie Meyer's böcker så fattar ni nog)
3. Vilken/vilka är din favoritsida på nätet? Blogg.se och gosupermodel.se (Jättelöjlig sida gsm, men barnsligt kul. Jag vill blir moderator o hjälpa andra!)
4. Hur ofta sitter du vid datorn? Beror på. Några timmar varje dag kanske...
5. Är din dator bärbar? Nej

KOLLA I DIN GARDEROB

1. Vilket plagg använder du mest? Ganska olika, men jag har en svart ganska kort kjol som jag använder väldigt ofta och har haft väldigt länge
2. Hur många jeans har du? 5 par, men jag använder typ inte alla och sen har jag ju shorts och andra byxor
3. Har du mycket kläder? Hehe, japp! Det kan man lugnt säga
4. Har du några märkeskläder? Jadå
5. Har du något helsvart plagg? Japp, också en hel del från min punkarperiod 
6. Hur ser din bikini ut just nu?  Har flera stycken, men ska försöka komma ihåg alla; 2 svarta, 1 grön, 1 gul överdel,  
1 guldig, tror att jag fick med alla nu
GÅ IN PÅ DITT RUM

1. Vad är det första du ser? Min bokhylla och min säng 
2. Hur städat har du, på en skala från 1 till 10? På min sida av rummet just nu, kanske runt 6 eller nåt:P
3. Har du något på väggarna? Ja, massa tokio hotel posters, två bilder på min kanin (R.I.P.), en tallrik med posetiva kommentarer på från Summerstream, en lapp från ung 08 från pa-tältet, en självförsvars (typ) lapp, två löpsedlar jag gjort själv  
4. Vad ser du om du tittar ut? En skogspark, en asfalterad gångväg och ett företag. Och en stor buske skymmer en del av utsikten :P
5. Har du bäddat din säng? Japp! Jag är ganska stökig av mig, men sängen är alltid bäddad 
6. Hur stort är ditt rum, på en skala från 1-10? Beror väl på vad man ser som stort? 7 kanske, jag delar med min syrra.


Kommentarer

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0