Fejk?

Naturlig eller fake?

[ ] Du sminkar dig minst 5 gånger i veckan..Jag brukar antingen inte orka eller också inte hinna nån dag. Inte hela världen för mig
[ ] Du använder brunkräm minst 3 dagar i veckan.. Nej, jag behöver ingen. Dessutom så är det jättedåligt för hyn(Tycker jag iaf)
[ ] Du fixar håret med mer än 2 hårvårdsprodukter varje morgon
[/] Du använder 3 lager mascara innan du blir nöjd..Asså det beror ju på..
[ ] Du måste alltid ha smink när du är med din pojkvän..För tillfället så är jag singel, men hade jag en så får han väl älska mig för den jag är? Fast det är klart att man vill fixa sig ibland
[ ] Du köper smink minst 1 gång i veckan
[ ] Du sminkar dig innan du ska till macken och köpa godis en söndagkväll.. verkligen inte.. Gör jag det så är det typ för att  jag känner mig så risig, eller bara vill vara lite extra fin
[/] Du började sminka dig i 6:an eller tidigare.. Typ så ja.. Hade inte så mycket då, mest på discon och så
[ ] Om du är i din sommarstuga 40 mil från din hemstad och glömt ditt smink köper du nytt eller lånar från din mamma eller syster.. Jag brukar inte sminka mig på landet, men asså om vi ska ha besök kanske jag lånar från mamma eller Felicia
[ ]  Ibland går du upp en timme tidigare för att fixa smink och hår...Jag är uppe tidigt ändå om morgnarna för jag är så trög då, och har alltså all tid i världen(för det mesta)
[ ]  Om du och en tjejkompis ska kolla på film måste du sminka dig innan hon hinner se dig utan smink...Asså, ibland om man ska på bio eller så kan det ju vara lite skojj, men jag måste absolut inte det! 
[ ]  Du skäms utan smink..Nej! Kalla mig självgod, men jag är nöjd med mitt utseende och vet att jag inte behöver smink för att vara snygg :P  
[/] Du äger en plattång eller locktång..Vi har en i familjen men jag använder den aldrig


Total: 1 ½

1-4 Naturlig- Jippie!
5-8 Mittemellan
9-13 Fejk 


Kommentarer

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0