Filmkväll blev OC-kväll XD

Nu är det så att vi skulle h sett på film igår, men såhär blev det:

Vi skulle ha börjat med "Boogieman 2" men den var för läskig för att ses så sent, så vi stängde av efter fem minuter...
Sen var det dags för "Final Destination 3" men den hackade och bytte språk-precis som sist vi hyrde den...
Slutligen var vi (Jag) så sura att vi satte på den enda roliga filmen vi lånat och den hette "Buying the cow". Självklart fanns det endast engelsk text så det pallade vi inte med. (Dom är tre år yngre och det var hyfsat sent, då palladde vi som sagt inte...)
Mitt tålamod var ganska slut vi det laget så jag satte på OC istället =) Det enda som funkade! Så det blev OC-kväll istället för Skräck-kväll. Lyckat? Njaa... Fast OC äger allt :D



Fick FRIDA och OKEJ igår! Jättefina presenter ingick! Jag fick en ögonskugga (FRIDA) som var i två färger och med glitter, och en svart väska (OKEJ) där det stod: DELICIOUS, GORGEOUS, UNREACHABLE =D  Jätteskoj! 

Men nu ska jag typ skriva lite på min bok eller nåt. Det är riktigt myschväder så jag får passa på =)

    Puss puss

Kommentarer

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0