Frenchie blir brunett?!

Jag har en del smeknamn som inte är helt kända. Frenchie är ett av dem. :P Jag blev kallad det på lägret jag var på av typ några. Det började med att jag och en ledare snackade om ursprung ,och så sa jag att jag är liiite tysk, men eftersom han påstod att jag såg lite fransk ut och båda mina namn är franska så började han kalla mig Frenchie!  Najs!

Hursomhelst så var det egentligen inte det jag skulle berätta för er... Vet faktiskt inte varför jag var tvungen att berätta hela min livshistoria, men ändå. :P  
Jag har funderat på att färga mitt hår som Summer i OC ett tag, och nu ska jag kanske få göra det! Hoppas hoppas =) I såfall köper vi färgen ikväll och så får vi helt enkelt se. Men får jag så kommer gaanterat före och efterbilder. :)
En liten bild på fina Summer bjuder jag på =)



Jag tog några riktigt bra foton, men dessvärre så går de inte att ladda upp just nu. Jag lovar att lägga ini dem så fort jag kan!  
                   Pussar<3

Kommentarer

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0