Godmorgon!

Hejsan alla morgonpigga! Det är väl inga andra som stiger upp vid den här tiden? :P
Jag känner mig ganska trött... Vaknade typ halv sju av att Edward höll på med att "möblera om" i buren. .

Jag blev skitsur och ställde ut honom i vardagsrummet =) Haha, så går det om man väcker mig för tidigt!



Idag var det väl tänkt att jag skulle ut och springa lite så att träningen inte blir så jobbig när jag drar igång igen denna veckan nån gång, men jag pallar faktiskt inte.
Jag har redan gjort 50 sit-ups och 5 armhävningar =D Sådetså! Tänker göra det ungefär en gång i timmen idag och sen ge mig ut och gå lite. Låter väl bra?

Annars har jag inte så mycket planer för dagen. Lite OC kanske. <3
Juste, på tisdag (Imorgon) så hade jag tänkt åka på NewLife träff =) Det är en träff som kommer vara varje tisdag från typ 5 till 8-9 på kvällen, den har varit några år vad jag vet och det är då tänkt att folk från främst Summerstream kan komma och hänga liite. Vi kör lite brännboll och sånt. Jättemys=)  Hoppas bara att jag hittar nån att åka med, annars fick jag typ inte åka...  Jag håller er uppdaterade ;) Haha

Ni får ha det så bra! Här kommer en video från lägret när killarna hade fixat en superkväll för att fira alla tjejer :D Det var så gulligt, och när jag ser den här videon så får man nästan lite tårar i ögonen, för jag saknar alla så otrooooligt mycket! Om nån från Summerstream läser detta så har jag bara en sak att säga: Videon är till er med kärlek!


Puss och kram!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0