Military army in my heart

Jag vet inte hur många som redan visste eller har lyckats lista ut det, men jag är millitärgalen! Jag samlar ju dels på hattar, kepsar och mössor, men även på millitär-prylar. Absolut inga vapen eller så, men jag har en del kläder med millitärmönster. Igår köpte jag en jättefin keps/mössa/hatt med lite militärdrag. Jättefin till mitt nya hår, och det var 50% på den =)




Jag är jättetrött och fattar inte hur sjutton jag ska komma upp på morgonen när skolan börjar igen. Imorse fick min syrra verkligen slita upp mig ur sängen.... Jag bara somnar om :P Mer en nattmänniska än en morgonpigg idiot XD



Igår var jag med Stina större delen av dagen, och vi åkte till Kista och shoppade lite. Jag var dels ute efter en jättefin klänning som jag spanat in på gina, men den fanns inte så vi åkte till Solna istället:P (Den fanns inte där heller...)

I kista blev vi helt plötsligt asflummiga, så vi hämtade en massa knäppa kläder (dels en sån där "sparkdräkt" för vuxna. X) Jag tyckte den var ganska fin ändå, men när ska man använda den liksom? Så vi pallade inte:P) och provade. Helt knäppt, undrar vad folk tyckte om oss egentligen... Men, men! Som man brukar säga: Ett gott skratt förlänger livet!

 Ha det bäst!           Pussar o kjamar

Kommentarer
Postat av: Rebecca,

sötnos <3 :P jag har ett par militärmönstrade byxor med lite rosa i som jag inte använder längre. Kanske skulle vilja "ärva" om de passar? haha..men då måste du komma hem till mig först :P haha...älskar dig hun' <3

2008-08-14 @ 19:30:35
URL: http://rebeccarevedal.blogg.se/
Postat av: Nicole

Gummsan vad glad jag blir =) Har faktiskt letat efter såna byxor väldigt länge nu! Jag kommer! Lita på det =) Vi får höras av snart, saknar dig cutie! <3 du är en av världens finaste kompisar

2008-08-15 @ 12:45:33
URL: http://niccsosweet.blogg.se/

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0