Min "dröm"kille

Gör Så Här:
Ta fram en tärning och slå den. Titta vad det blir för siffra och lista ut hur din drömkille är.
(Det går säkert med drömtjej också. Byt bara ut "Han"


 Hur Han Ser Ut

om din tärning visar...

1. så är han: lång och blond
2.
så är han: kort och brunhårig
3.
så är han: lång och rödhårig
4.
så är han: kort och blond
5.
så är han: kort och rödhårig
6.
så är han: lång och brunhårig   (x)

Hur Han Är Som Person

om tärningen visar...

1. så är han: snäll
2. så är han: kaxig
3. så är han: mysig
4. så är han: romantisk
5. så är han:tråkig  (x)
6.
så är han: din killes drömpersonlighet

 Vad Han Gillar Att Göra

om tärningen visar...

1. så gillar han att: umgås med polare  (x)
2. så gillar han att: resa
3. så gillar han att: sporta
4. så gillar han att: umgås med dig
5. så gillar han att: shoppa
6. så gillar han att: äta

Han Gillar

 om tärningen visar...

1. han gillar: jazz
2. han gillar: hårdrock
3. han gillar: hiphop
4. han gillar: lugna favoriter  (x)
5. han gillar: klassiskt
6. han gillar: RnB



Jaha okej... Det här var snarare min mardrömms kille:P XD 
Jag fick: Min drömkille är-Lång och brunhårig (Han får väl gärna vara hyffsat lång, men jag dras till blonda killar), Tråkig (Inte drömsenariot direkt va? Hade jag råkat ha en tråkig kille så skulle han vara dumpad direkt, för jag går inte ihop med tråkiga killar),  Han gillar att umgås med polare (Visst skulle han få det, men han får ju gärna vilja vara med mig också..) och han gillar lugna favoriter. (Jippie.. Tråkmåns...)  

 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0