Tandterror

Heej, jag mår inte bra. Var nyss hos tandläkarn och när jag sitter där i skräckens stol så ska hon bara kolla tänderna med den där vassa grejen. När hon kommer till en tand så körs den typ ner en centimeter! Usch... Fast dom borrade upp den direkt och la i nåt, så om jag har tur läks det av sig själv. Ska dit igen om tre månader. *jippie* Inte...
Fast dom är så himla snälla mot en, speciellt när dom fattar att man är livrädd. Jag skämmdes för att jag började gråta, men kul att höra när nån säger att hålet är gigantiskt.. Dom tyckte iaf inte det var ett dugg pinsamt, och jag har för första gången fått bedövning från sprutor i tandköttet eller nåt. Inte så jättefarligt, men e man livrädd för allt vad nålar heter så...
Och den där jäkla borren sen! Kan man inte byta ut surret mot nån trevlig melodi? Gaaah! Tandläkarn höll med mig iaf..

Tack snälla rara tandläkare för att ni är så snälla och förståeende mot en stackars rädd flicka! Creds till er! *applåder*

 Känner att jag såg ut ungefär sådär.. Fast med längre och snyggare hår :P 

 Nu får ni alla be för att det ska läka sig själv och att jag ska slippa sånt här läskigt igen..


Kommentarer

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0