Blue Water High<3

Jag har kommit på att världens bästa tv-program heter Blue Water High! Asså, jag börjar min morgon med att kliva upp kl.09.00 för att titta på sommarlovsmorgon, och när jag sett BWH så är jag hur jäkla glad som helst! Idag så var det ett så himla gulligt avsnitt så man nästan börja gråta!
TITTA PÅ PROGRAMMET!!!!



Idag har jag piffat upp mig lite extra, bara för skojs skull. Och ungefär tjugo över kommer Bellen hit för att titta på film =) Myyyyschigt!
Just nu så äter jag lunch och gör inte så mycket. (Kan man säga "gör inte så mycket"?...)

Det var iaf morgonens uppdatering! Btw, så har bloggen blivit liiite finare iaf. Kommer inte ihåg hur man ändrar färg på bakgrunden och lägger till text samt bild längst upp... Hmm...  Om någon vänlig själ läser detta och vet hur ma gör, så skriv mig ett inlägg. Snälla!   




Dagens outfit: (Ursäkta för att bilden e lite puckad...)
Klänning:H&M ca.189:-
Halsband:Fynd på en loppis 5:-
Örhängen:Glitter ca.59:-
Ring:Glitter ca.49:-
Fotlänk:premie från OKEJ
(Jag vet att man inte ser alla saker jag nämnde nedan, men ändå..)

    Så, nu ska jag äta upp min lunch!   Puss o kjam! <3

Kommentarer

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0