Edward kommer till landet:D

JAAAAAA!!!  Min älskling Edward ska med till landet! (För er som inte redan vet det så är Edward min hamster X) )
Han ska vara där en hel vecka! Och hans bror också såklart!

Jag har fått tre nya filmer=)=)  Little Miss Sunshine, Mitt liv som popstjärna och American pie!  
Två av dem har jag redan hunnit se, och Little miss sunshine ska jag se idag eller nästa vecka på landet med Edward. 
Jag har ett hett tips till alla er som har hamster där ute: GE dom flingor! Helst Corn Flakes.  Asså min älskling är helt galen i det! Och så ser det så himla gulligt ut! Måste lägga in en bild på det snart!  

Vad har jag mer gjort i helgen? Hmm... Mest läst böcker och kalle anka tidningar. Och sett typ 300 filmer. Däribland Titanic!!! Jag tror att jag har sett den en miljon gånger, men jag gråter lika mycket varje gång.  Hehe:P

Nu har min lillasyster kommit hem från kollo också :D:D:D  <3  Hon har hunnit skaffa en pojkvän, gjort slut med honom och bråkat med honom XD  Stackars pojke. 
Fast egentligen är man väl inte mycket bättre. Första kvällen på lägret är vi satt och tittade på film (alla typ hundra pers) så hade jg lärt känna en kille lite under dan. Asså vi hade haft ögonkontakt och småsnackat lite, och myst :) Sen när vi skulle se på film så satte vi oss bredvid varandra och började som småningom hålla handen, och när filmen var slåt (Halv två på natten) så hade vi gjort det hela filmen=) Supermysigt! Och så hade jag typ legat i hans knä lite;P Myschiiigt! Men han hade typ bott i skottland och flyttat till sverige för ungefär två år sen, så svenskan var lite knacklig.. Och han bor väldigt lågt ifrån mig, så det blev inget av det:P Jag höll honom lite på avstånd, och han blev säkert sur:P  Fyyy på mig! Stygg Nicole!  :D 

Jag vill äta Sushi!  Det är så gott!!!!!  
Men nu ska jag avsluta!  Puss puss sweeties!!! 



Här kommer lite bilder som jag har tagit! (Inklusive en sushibild:D)

Jag som äter Misosoppa för första gången XD (Jag kan äta med pinnar...)

Jag kommer på att det är mycket enklare att äta soppa utan pinnar X)

Ahhh!!! Dom här är så himla goda! Tror de heter California roll elr nåt :D<3


nu får det räcka med bilder. X)  

Kommentarer

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0