En annan värld goes sur-kart

Jag vill börja med att hissa. Denna gången hissar jag BÖCKER! Finns det något som lockar mer än böcker? (Ja, det finns det säkert , men ni förstår poängen) Regnar det? Jaha, då är det bara att plocka fram en riktigt spännande deckare och låta ovädret härja fritt som spännande bakgrundsmusik. Skiner sole för fullt? Ta med dig en riktigt gullig bok ut i det fria så är dagen toppad! Böcker kan man ha med sig var som helst och läsa när som helst!




Nu till dissen. Nu tänker jag dissa alla GLÄDJEDÖDARE! Herregud vad det är irriterande när man är överlycklig för något. Kanske har man mysat ner sig i soffan för sitt favoprogram och så kommer någon marodör och påpekar att rummet borde städas. Jag säger bara en sak: Glädjedödare! Låt oss stackars optimister få sprida glädje ifred! :D

(För er som inte förstod det så är denna damen inte en optimist, hon är en glädjedödare!)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0