En lista på min systers begäran! Läs och njut!

[x] Du har fler än 10 nagellack..Jodå, men de börjar bli gamlaXD
[x] Du har en parfym som kostade mer än 100 kr.
[ ] Du har eller har haft lösnaglar..Jag har jättelånga naglar som är typ längre än lösnaglar, så jag behöver inga =)
[  ] Du har en bild på dig själv som bakrundsbild på datorn.
Totalt: 2

[x] Du har färgat håret..Ja, fast inte hela.
[x] Du brukar säga "blonda" saker..Ja, när jag är trött säger jag alltid en massa som jag vill glömma att jag sagt senare..:P
[x] Du har alltid din mobil med dig.
[x] Du dansar vilt när du är ensam hemma.
[ ] Du går aldrig hemifrån utan att vara sminkad
Totalt: 4

Du älskar
[x] Glitter
[x] Färgen rosa
[x] Shopping
[x] Dekorationer
[x] Speglar
[ ] Skolan
[ ] Enhörningar
[x] Disneyfilmer
[x] Ljus
[x] Blommor
[x] Mjukisdjur
Totalt: 9

Du shoppar på
[x] JC
[ ] Lindex
[ ] Kappahl
[x] H&M
[/] Stadium 
[x] Gina Tricot
[ ] NK
[/] Sisters
[x] Åhléns
[ ] Louis Vuitton
[/] Vero Moda..Det gör jag säkert:P

Totalt: 5 ½

Du säger ofta
[x] Whatever
[x] Oh my god
[x] Vet inte
[x] Cutie
[x] Hot
[x] Visst
[x] Säkert
[ ] Ursäkta?
[x] Fabulous
Totalt: 8

Du läser
[ ] Cosmopolitan
[ ] Glamour
[ ] Marie Claire
[ ] Elle
[ ] Teen Vouge
[ ] Bravo
[ ] YAM!
[ ] Wendy
[ ] Solo Girl
[ ] Popcorn
[ ] Star Flash
Totalt: 0

Du har sett dessa filmerna
[ ] Elizabethtown
[ ] Girls Club
[x] Freaky Friday
[x] The Notebook
[ ] A Walk To Remember
[ ] Sweet Home Alabama
[ ] Where the heart is
[x] Just My Luck
[ ] John Tucker Must Die
[ ] Centerstage
[ ] Girls United
[x] How To Lose A Guy In 10 Days
[ ] Mona Lisas Smile
[ ] My Girl
Totalt: 4

Du brukar/brukade kolla på
[ ] Lost
[x] America's Next Top Model
[x] Project Runway
[x] Desperate Housewives
[x] The Simple Life
[ ] Men In Trees
[ ] 8th & Ocean
[x] Grey's Anatomy
[x] OC
[ ] Laguna Beach/The Hills
[ ] Nip/Tuck
[x ]Gilmore Girls
[x] One Three Hill
[ ] Heroes
Totalt: 8

Du gillar
[ ] Paris Hilton
[ ] Jessica Simpson
[ ] Mariah Carey
[x] J-Lo
[x] Britney Spears
[ ] Beyonce Knowles
[x] Christina Aguilera
[x] Hilary Duff..Min stora idol, och min tvillingsjäl! 
[x] Lindsay Lohan
[x] Gwen Stefani
Totalt: 6

Kommentarer

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0