Hemma, men åker imorgon igen...

Hejsan! Nu har jag varit på landet och bara haft det gött. Mycket stekande för min del, så nu är jag för en gångs skull väldigt brun, och vackrare än vanligt! (Om än möjligt;P) Blev mycket shopping, och bilder kommer inom kort! (Först måste en hel del tvättas!) Imorgon så drar jag till Hammarby och kommer hem redan på onsdag eftermiddag. Jag känner mig extremt trött och dåsig av solen, men det är det värt.
När vi var på landet så fick vi finfrämmande av först kompisar till min familj som hade med sig sin bedårande cavalier-blandis Freja, och sedan av En av mina brorsor och hans tjej samt deras urgulliga valp som också är cavalier-blandis. (Milo) Jag har blivit helt besatt av denna ursöta ras och vill själv ha en. (Egentligen har det varit min dröm i evigheter, men nu är jag ännu mer övertygad)
Tanken är att när Milo är lite äldre så ska de para sig! Inget är helt bestämt ännu, men jag hoppas på det bästa! Kanske, kanske ändrar min svårflörtade pappa sig då? Hehehe...




Juste, innan jag glömmer det så vill jag passa på att rekommendera en blogg som är helt underbart rolig och bra! Modebloggen (m.m)  WWW.GOSSIPSECRET.BLOGG.SE   Det är en mycket god vän till mig som driver den bloggen, och den är iallafall värd en titt!Skriv ett litet inlägg och hälsa från mig!



Haha, en kompis till mig (Emma) kom nyss förbi för att säga hej. Hon har också varit borta ett tag, fast hon var i skärgården. Hon hade blivit väldigt solbränd. :P  Hon sa att det alltid var som varmast i skärgården, men nu kan den slänga sig i väggen! En ny rival! På mitt landställe i Bålsta var det över 40 grader varmt, och där hon var var det bara 30 XD Varmast i skärgården, sry men skulle inte tro det...!



Sitter och funderar på vad jag ska göra.. Kanske gå ut en sväng, men jag vet inte om jag pallar det när det är så varmt ute. Just nu är det ungefär 28 grader ute. Efter en vecka i bara solen så orkar jag inte mer sol nu:P Skugga, jippie!



Jag känner mig ganska arg och irriterad just nu, så här kommer en liten video av Magnus o Brasse. Låten kallas Svordomsvisan, och passar min sinnesstämning utmärkt!
 
 Nu ska jag lugna ner mig så jag inte blir för arg, men ni underbara   läsare får ha det bra! Om jag inte hinner skriva nåt mer inlägg innan jag åker så kan jag lugna er med att en videoblogg kommer från Underbara, vacra Hammarby!

 Massa pussar och kramar!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0