Om mig:P

reser helst till: Typ Australien, Holland eller Tyskland. Har visserligen aldrig varit där, men jag skulle helst vilja det:P
tidning jag gillar: Kalle Anka<3, FRIDA, OKEJ, Hänt Extra, Klick, Aftonbladet (Jag är värsta bokmalenX) )
favoritsite: www.blogg.se :D Vad annars?
fikar gärna på: Skivcentrum
favoritbutik: H&M, Gina Tricot, Nelly.com, Punktshop, Carlings m.m (Jag gillar att shoppa=) )
favoritfärg: ALLA!!! Men om jag måste  välja några så får det väl bli; blå, svart, grön, orange, guld, silver
favoritmärke: Chanel
favoritdjur: Min hamster Edward, hästen Queen Starline, Hundar
kändis jag vill träffa: TOKIO HOTEL!!!!!!<3 Sarah, Jessica Parker, Orlando Bloom, Britney Spears och Amanda Louise Seyfried.
motionerar: Självförsvar och idrotten i skolan
senaste fyndet: Alla kläder jag shoppade sist jag shoppade:P
fulaste färgen på kläder: Vet inte, lila byxor kanske.
senast sedda film på bio: Juno
senast köpta skiva: Westlife tror jag
sparar till: En hund när jag blir stor!
pålägg som gäller: Champinjonost is da shit!
dagens dryck: Har inte druckit nåt, men bara för er skull så lovar jag att dricka nåt snart =)
senaste boken du läste: Läste ut? Hmm.. Idolen av Meg Cabot
senaste maträtten du åt: Chicken bits
senaste klädesplagget du bar: Jag har nya baggyjeansen, ett svart linne ooch coola hängslen
senaste repliken du yttrade: Stavas Meg Cabot med två b?
senaste personen du träffade: Syrran
senaste personen du pratade i telefon med: Vet inte.. Farmor kanske?
senaste personen du fick brev av: Min kompis som var i England då. Stina!
senaste gången du sov: Inatt
senaste saken du köpte: Massa kläder =) Fast mitt svarta linne var det senaste 
vad har du gjort idag: Sett på Hej hej sommar och packat
hur tidigt stiger du upp: Beror på. PÅ vardagar för tillfället runt nio, men på helger när nån väcker mig.
vilken färg har du på håret: Blont<3
vad har du för färg på ögonen: Blå<3
är du uppväxt i stan eller på landet: Stan
var har du ont: Har nyligen blivit frisk från min stukade hand
kan du stå på händer: Njaa... Om jag står mot en vägg kanske...
vad tycker du om idrott: Jag idrottar tre gånger i veckan, så jag älskar det!
vad har du för klocka: En dålig, för den gick sönder XD

Kommentarer

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0