Pimp my bad

Alla som känner mig vet att jag älskar att bada. Jag kan bada i timmar och är expert på att mysa till det i badet, så nu ska ni få veta hur ni ska göra för att pimpa erat bad!

Ingredienser: 
1. Badskum
2. Smått o gott
3. Dricka
4. Nåt att läsa
5. Lås

Förklaring:
Häll i massa badskum, 
ham ed nåt att äta så att du inte svälter ihjäl,
Dricka är också nödvändigt för att överleva längre vistelser. Fungerar också om man inte vill svimma av värmenXD,
Jag älskar att läsa så det är vad jag underhåller mig med! ,
Ett lås är nödvändigt, tro mig! När du har varit där inne ett tag så börjar folk vilja komma in i badrummet, - det är där låset kommer till användning!  

  Puss puss
 


Kommentarer

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0