Shopping på måndag

Okej, på måndag ska jag till Eskilstuna och shoppa med familjen. Jag har lite grejer som jag letar efter, och vi har fått 500:- var:D  

Letar efter:

Baggy Jeans-Har ingen aning om vart det kan finnas till ett bra pris, JC kanske?

Världens sötaste klänning från GinaTricot! (Bild kmr senare)

Keps,hatt,mössa-Jag samlar på kepsar och sånt, så om jag hittar nån snygg så köper jag den =)

Antekningsbok & blyertspennor-Min anteckningsbok so jag skriver min bok i äger, men den börjar ta slut!  (Även mina blyertspennor som typ är tre cm korta)



Jag har ingen aning om ifall pengarna kommer att räcka till allt detta, men vi får väl se! Nu kommer iaf bilden på världens vackraste tunika! Ursäkta( bildkvalitén..)

Nähe, det funkar tydligen inte... Men ni kan själva gå in på www.ginatricot.se och leta reda på "Vanna tunic" Den är ljusrosa med ett spänne framtill och kostar 149:- 


Min handled har blivit bra igen! (Elr, nästan iaf) Jag tror att jag kan börja med att göra armhävningar igen =D Härligt!

    Det var dagens lilla uppdatering, vi ses snart igen! Puss puss, love Nicole

Kommentarer

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0