Sneak a peak

1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?: Asså, inte direkt, men man känner väl om det är rätt ganska fort.
2. Har du någon gång blivit sårad?: Jadå, många gånger
3. Har du någonsin tänkt på samma tjej/kille flera gånger under samma natt?: Om jag har...
4. Har du gillat en tjej/kille utan att berätta det för henne/honom?: Japp
5. Har du kysst någon under de två senaste veckorna?: Näe, men jag hade kunnat för jag hade typ chansen.
6. Har du haft en hemlig beundrare?: Hur sjutton ska jag veta det, då är det väl ingen hemlig beundrare?!
7. Är du kär?: Liiite kanske (A)
8. Vill du gifta dej när du blir stor?: Japp, jag ska gifta mig med alla i Tokio Hotel =D

10 TVÅ ALTERNATIV
1. Bilddagboken eller lunar?: Har inget, men okej, bilddagboken då
2. Hår eller ögon?: Hår
3. Katter eller hundar?: Hundar =) Men jag älskar katter också
4. Några få bästa vänner eller jättemånga "vanliga" kompisar?: Några få bästa vänner, för då kan man verkligen lita på dem.
5. Tv eller internet?: internet, man kan se på TV på internet nu för tiden X) 
6. Coca-Cola eller Pepsi?: coca cola typ
8. Pengar eller lycka?: Lycka
9. Dag eller natt?: Utan dag, ingen natt!
10. Msn eller mobil?: Svårt.. Men det blir nog msn, för där kan jag chatta med mina kompisar från Holland gratis =)


TIO "HAR DU NÅNSIN..."
1. Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån?: Nej
2. Brutit ett ben?: Nej tack och lov
3. Gjort nåt du ångrar?: Ja, det har väl alla
4. Hoppat Bungee Jump?: Nej, jag är hemskt höjdrädd
5. Ljugit för någon du tycker om?: Säkerligen
6. Ätit en hel tårta?: Nej, inte vad jag kan minnas
7. Gjort bort dig offentligt?: Haha, hela tiden XD
8. Viljat bli tillsammans med ditt ex igen?: Ja, i typ flera år
9. Gråtit när ett husdjur dog?: Ja, absolut
10. Velat försvinna?: Nej, jag älskar mitt liv!

SENASTE
1. Telefonsamtalet du gjorde?: Kungen X)
2. Telefonsamtalet du fick?: Farmor ?
3. Personen du var med?: Är med min syrra nu
4. Roligaste grejen som hänt?: Vet inte. Händer så mycket roligt hela tiden =)
5. Personen du smsade: Sophia
7. Du skrev till på myspace?: jag har inte myspace
8. Du kommenterade?: Vet inte, jag kommenterar typ allt och alla hela tiden känns det som ;P
9. Du tillbringade natten med?: Min kudde!
10. Du kramade?: Emma

Kommentarer

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0