Summerstream imorgon!!!!

Jaaaa! Äntligen! Imorgon är det dags för summerstream! Världens bästa läger! Jag håller på att packa nu, men eftersom jag är så trög på att komma ihåg saker och ting så har jag gjort en packlista på datan som jag uppdaterar ständigt samtidigt som jag springer fram och tillbaka med packningenXD
All i min familj laggar lite smått på mig, haha, men jag är så glad så det gör inget:D:D:D 



Jag måste packa samtidigt som jag skriver...
JAG FÅR PANIIIIIIIK! Asså jag kan inte packa ner kläder eftersom typ allt ligger i smutsen, och jag kan inte välja skor eftersom jag inte vet vilka skor jag ska ha på mig, eller vilka kläder jag ska åka i, och jag kan inte packa ner smink o borste eftersom jag måste ha det på morgonen!!!!!   GAAAAAAHH!!!



Okej, andas lugnt. AMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM!   Äh, jag blir inte ett dugg lugnare, jag behöver verkligen min träning idag så jag kan få sparka av mig all överenergi!

Känner att jag ser ut ungefär så nu...



Skit också! Jag hade skrivit jättelångt, men sen så raderades det mesta... Aja, vad jag sa handlade väl mest om att jag är pyttelite lugnare, men att jag kan öppna en sko och sminkaffär när jag kommer fram. Så mycket prylar har jag med mig...
Men en kul grej är att mitt läger finns med på youtube! HAHA, Njut av videon!

Nu ska jag fortsaääta packa, och snart äta mat innan träningen börjar.  
Får se om jag supersnabbt hinner skriva nåt imorgon!

   Puss och kram!!!  <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<333

Kommentarer

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0