Uppdatering

Bloggen är under uppdatering just nu, så snart hoppas jag att det kommer synas fina förändringar =) Jag är dock inte så duktig på bloggdesign, men vi får väl se hur det går! 


 Jag tänkte på en sak. P.g.a en grej som hände idag så kom jag på hur fixerade vi är vid vårt utseende. Främst tjejer tycker jag att det verkar som, eftersom det är vi som har smink, mest urval av kläder, m.m.
Varför bryr vi oss egentligen så mkt om vad andra tycker om vårt utseende? Asså, jag är själv sån som vill se bra ut i andras ögon, men egentligen...  Jag snackade med en kompis idag när jag var lite ledsen och då sa hon en sak som fick mig att tänka till.  "Du är skapad till Gud's avbild, hur skulle du inte kunna vara perfekt?" 

Jag vet inte om orden betyder nåt för er, men för min del så gör dom verkligen det. Det stämmer så himla väl. 
Så nästa gång vi ska fixa oss inför en träff med tjejkompisarna, eller en dejt med pojkvännen, eller bara till skolan, så skulle man åtminstonde nån gång kunna tänka att man gör det för sig själv eller Gud.    Tänk på det iallafall, och kommentera gärna vad ni tycker och tänker kring det.


pussar och kramar=)       (Stinis hällsar)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0