Att jag måste gå, att jag måste gå, att jag måste gåååååhåå, att jag måste gå.

Bry er inte om övertexten... Bara refrängen i en av Krantz låtar.. (Som jag har fått på huvet:P)
Ska se om jag kan lägga in ett klipp med den låten. Vänta lite...

Hmm.. vet inte riktigt om det funkade, men det märker vi..

När vi var i Solna Centrum hade vi skitkul! Först var det nån random snubbe som sa typ "Fritidsbarn" eller nåt sånt. Felicia blev skiitsur och lipade åt honom.. Hehe..

Sen råkade vi ut för en tant i en hiss som vi hade tryckt ner, och hon typ "Ska ni inte med eller" då sa jag "Nää, det e lugnt.." Hon var jätteläskig och blev nog lite sur också.. Haha, men vi hade iaf kul!
Det blev svarta pumps, och bilder kommer senare! Ska fota lite över midsommar.

Jag är ganska sur, för mitt tandsmycke som jag har haft i fem år lossnade... Grrr... Mamma skulle ringa tandläkarn nästa vecka så att dom kan limma fast det igen. Känner mig ensam utan mitt tandsmycke..(Haha, hur sjukt lät inte det..)


Den här fina midsommarstången hade ett dagis gjort =) Så himmla gulligt!

Utsikten från hissen! (Vi tog inte tantens hiss...)

Denna bilden tog jag för några dagar sen från balkongen. Monsunregn!

Det var det! Vi ses! Puss o Kram!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0