Farmor och farfar i fyra dagar! =D

Ska vara hos farmor och farfar från idag (onsdag) till söndag! :D (Om ni inte fattade det innan..) Det ska bli riktigt kul, och om jag har tur så möter jag på Mr.V! <3 

Idag har jag inte gjort så mycket. Städat Edwards bur, sett på TV, spelat data och motionerat lite!
Jag har blivit besatt av ännu en låt! Herregud... Fast jag har inget emot det egentligen:P Denna gången heter låten: 9 crimes med Damien Rice. Suverän! För er skull ska jag självklart lägga in låten till er! Fast jag vill uppmärksamma en ung kille (Som jag inte känner) på youtube som har gjort en suverän cover på denna låten. Han sjunger, spelar piano och har gjort slutet, hans lillasyster sjunger det ljusa som en tjej sjunger i orginalversionen och hans pappa spelar gitarr. Lyssna och låt er bli beroende! En ruskigt fin låt.


Hah! Bara för er: Dagens outfit! (Jag har äntligen orkat ta bilderna!) (Jag ser lite konstig ut på vissa bilder för att vinkeln är konstig X)




Tubtopp-GinaTricot ca.99:-
Jeanskjol-GoWest ca.199:-
Kaulitzmössa-H&M ca.99:-
Stjärnhalsband-Glitter ca.79:-


Sådär ja. Förresten, jag har en chokerande nyhet! Vad säger ni om skandaldrottningen Paris Hilton och Benji Madden?! Helt sjukt tycker jag, ursäkta men vad ser han hos henne? Nä jag fattar inte. Och hon är tydligen med barn också. Hmm... Läste det idag i nån skvallertidning så det kanske inte är hela sanningen, men men..

Nu ska jag dra! Ha det latjo och sakna mig inte för mycket!   

                    Puss och kram! <3

Kommentarer

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0