Sextanten x)

Det finns en stjärna som heter sextanten... Undrar vem som har döpt alla stjärnor egentligen... Nu vet ni det.

Inte hänt så mycket idag faktiskt. Men jag har en blogg som jag vill tipsa om. www.Gossipsecret.blogg.se
Jättebra blogg om mode, privata grejer och tips. Jättebra.

Är jag den enda tonåringen som faktiskt ställer sin ringklocka på nio varje morgon för att titta på sommarlovsmorgon? Ni kan väl höra av er så jag får veta. Vore lite kul att se hur andra gör! Jag bara älskar Blue Water High! Så himla kul serie som jag följt även förra året! <3 

Snart ska jag till mormor och äta smörgåstårta. Inte så illa! Jag har även hittat en video på youtube som jag tycker om väldigt mycket. Det är med den tyska rockgruppen Revolverheld, och låten heter Generation Rock. Lyssna och njut!
Usch vad ledsen jag blir, koden går inte att fixa =(  Då ska jag bjuda på en fantastiskt rolig film med Robert Gustavsson istället =)

Puss och kram!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0