Bra och dåliga program

EXREME MAKEOVER HOME EDITION

Okej, detta programmet förtjänar verkligen lite uppmärksamhet.
Vänliga, bra människor med ambitioner som har det sjukt jobbigt får ett nytt hus med en massa nya möjligheter.
Jag bara älskar vad människorna gör för dessa personer som absolut förjänar allt dessa.
Fortsätt såhär och sprid glädje, hopp och tro! <3
Ty Pennington är väl den ledande för projektet, men hela hans underbara team får inte glömmas!
De har vunnit ett flertal priser för deras realityserie, bland annat två grammys!

 Underbara och snygga Ty Pennington<3

 Det underbara teamet som gör allt möjligt<3



MY SUPER SWEET 16

Okej, nu borde de flesta visserligen veta vad jag tycker om detta programmet, men ändå.
What ever:P
Jag säger inte att jag inte tittar på programmet som sänds nästan varje dag på MTV, för det gör jag, men jag tycker inte alltid om vad jag ser.
Jag såg nyligen ett vsnitt när det var en tjej vars mamma inte verkade bry sig om henne för fem öre...
Fast vad vet jag...
Jaja, jag skulle bara framföra mina åsikter lite:P
Personerna kanske är schyssta under sitt snobbiga jag?


Jag ska verkligen försöka att inte dömma folk efter deras utseende:P

 Najs logga i alla fall X)


Kommentarer

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0