Camp Rock rockar! <3

Jag har ett erkännande!
Sedan jag fick höra talas om Jonas Brothers så har jag aldrig gett dom en ärlig chans.
Ja har liksom aldrig riktigt trott att dom var bra eller nåt, för all info jag fick av dem var typ från kommentarer i tidningar från folk som sa att det var för mycket Tokio Hotel ochför lite Jonas Brothers, men efter detta så är jag tokgalen i dem!
Asså deras röster är amazing! Fräscht och bra!
Camp Rock rockade så mycket!
Efter att ha surfat runt lite nyligen så hittade jag en sida där det står att en tvåa är påväg att pelas in! Skådisarna, Demi Lovato och Jonas brothers, har redan skrivit på kontrakt, så alla ni galn fans (som jag :P) kan vänta på en tvåa!
Den som väntar på nåt gott väntar aldrig för länge!

BTW, den väl beprövade total isbergskyla metoden med total coolhet fungerar;) Det kan jag vittna med:P
Här kommer en bild på de söta skådisarna från camp rock!
(P.S kan ni inte få nog av  dem så checka in youtube, de har en del klipp skulle jag tro ;P)

XOXO // Nicc<3


Kommentarer

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0