Mer komplicerad engelska sökes!

Nu är det så att jag inte hade någon engelska eller NO idag, men tyska därimellan så jag fick snällt vänta på att få gå hem...
Hursohelst så var jag istället med på Stinas engelska som är i den bästa gruppen.
Ganska kul, för jag är typ felplacerad eftersom allt avgjordes via ett prov i åttan eller nåt.
Jag har sagt flera gånger att jag borde gå i den bästa gruppen för jag vet att jag skulle klara det och att det är där jag hör hemma:P
Somliga trodde inte det men dom vet j inte hur duktigt jag är eftersom jag inte har engelska med dem.
Men idag så fick jag väl det bekräftat, jag hängde med nästan bättre här och det var roligare, samt jag lärde mig något.
Sen sa Hanna till mig att jag borde gå i hennes grupp, och  jag frågade om jag fick flytta upp. Hon sa att hon måste kolla några grejer först, men förhoppningsvis så får jag flytta upp:)<3

Nu ska jag spela lite sims, fick just reda på att det funkar! :D
Pussar och kramar och trevlig helg!

//Nica<3

Kommentarer

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0