Och så kom Jultomten...

Haha, jag tittar på Vakna med The Voice och nyss så kom "Jultomten" in med en sån där brevlåda som man postar julkort i.
Det roliga var att han bara sa att dde skulle pimpa brevlådan och sen ställa ut den på stan^^
Lol, men kul ändå X)



När vi ändå talar om The Voice så kan jag tala om för er som inte såg igår att Jacob fick testa att ligga på en spikmatta.
Vi skaffade själva en egenspikmatta för ett tag sen och dom är verkligen helt fantastiska!
Man blir så avslappnad! Helt sjukt underbart med tanke på att de hjälper om man är morgontrött som mig :)
Min kompis som praoar på radiohuset var faktiskt med lite på The Voice igår.
Roligt, roligt!
Nu ska jag fortsätta titta på bästa morgonprogrammet!

Pussar pussar //Nicole<3

Här har vi en göllig fakir som säkert suttit på många spikmattor i sina dar ;)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0