One Three Hill


Jag kom just hem från Stina som jag har sovit över hos hela helgen :)
Twilight var väldigt bra, men den hade varit bättre om inte somliga hade suttit och pratat och garvat rakt ut under hela filmen.
Jag var och är så förbannad så jag vet inte vad. Jag har längtat efter den här filmen i över ett år, och så sabbas det mesta av att någon inte kan hålla **** och respektera andra.
Blir så jäkla arg på folk som är så respektlösa.
Men filmen var som sagt helt fantastisk!
Lite synd att många favoritcitat och delar från boken inte var med, men det är såklart jättesvårt att göra en bra film av en sådan bra bok som Twilight!
Fem stjärnor av mig, galet twilight-fan:D

Igår så såg vi på första hela sesongen av One Three Hill:)
Jag ar bara sett ett fåtal avsnitt innan så det var extremt kul!
Undertiden satt Stina och fixade med mitt hår.
Hur mysigt som helst! Jag tror att jag har haft de flesta frisyrerna som går att ha nu:P
Haha, men jag blev faktiskt jättefin!
Några produkter jag vill tipsa er om är följande;

Volume Master från Björn Axén som ger extremt fin volym!
Man kan själv bestämma hur pass mycket volym man vill ha, och mitt hår blev supersnyggt!
Priset ligger runt 650:-


Sedan har vi den klassiska korkskruvstången som ger så vackra lockar!
För er som har tjockt och långt hår som mig så tar det dock väldigt lång tid att fixa håret med denna produkt, men det är det värt! Lockarna går ut relativt fort om man har denna hårtyp också, men jag tycker fortfarande att jag blev supersnygg när det bara var lockar liksom i topparna bara.
Ett hett tips som går att köpa lite överallt och i olika prisklasser.
Priset borde väl ligga runt 400:- ungefär.




På min praoplats fick jag en miniplattong i pressent:)
Så otroligt gulligt, och den är superbra!
Tack Lina och Dori, jättebra prao<3


XOXO //Nicole<3

Kommentarer
Postat av: Lina

=) Det var så lite så! Var kul att ha dig hos oss... du var duktig. Kram Lina

2008-11-23 @ 20:44:13
URL: http://lajna.webblogg.se/
Postat av: Nicole

Haha, tack så mycket! Kul att du hörde av dig<3

2008-11-24 @ 19:08:24
URL: http://niccsosweet.blogg.se/

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0