So mutch to do, so little time


-Jag älskar dig på tyska
Just nu så är jag bara så stressad!
Jag tittar på gymnasium och försöker jämföra dom, men det är sjukt svårt.
Jag vill gå på S:T Martins har jag kommit fram till, men jag har en reservplan ;)
Det som känns jobbigast just nu är att jag verkligen inte vill förlora alla underbara vänner som jag har.
Asså jag kommer att sakna hela min klass så sjukt mycket.
Det är så otroligt jobbigt att tänka på att jag inte kommer att spendera hela mina dagar med min fina klass som har blivit som en familj. Vi har ju varit tillsammans allihopa i ungefär 3 1/2 år nu!
Ni från min klass som läser detta, ni är så bäst<3
Men nu ska jag helt enkelt göra det bästa av den tiden jag har kvar i Äng. :)
Mina betyg höjs för varje termin och nu har jag riktigt bra betyg!
I går så sa min svenskalärare när hon skulle dela ut våra uppsatsskrivningar om "flugornas herre" av Willian Golding så här;
"Jag är dessvärre inte så nöjd med era resultat..."
Och då tänker man ju liksom SHHIT! Jag som tyckte det gick bra ju!
Och du säger hon;
"...Utom med Nicole som har lyckats få ett MVG"
Jag fick MVG på min uppsats!!!!!!!!!!!:D:D:D
Jag är så stolt, för oavsett om man har fått MVG förut så blir man så sjukt glad varje gång!
Vår svenskalärare är skitbra, men ganska läskig också:P
Så när man får bra kritik eller bra betyg så vet man att man förtjänat det!
Jag fick även VG på både geografi och religon på ett SO-prov:)

Jag tycker verkligen om "Jasper".
Jättemycket, och jag känner att om jag snart inte tar mod till mig och låter honom veta det snart så kanske jag aldrig får en chans ens.
Jag är lite för blyg när det gäller killar som jag gillar, och han är dessvärre också väldigt blyg.
Tillochmed ännu blygare:P
Men jag får ångest när jag pratar med honom för jag har liksom aldrig fått chansen att prata med honom på tu man hand när ingen annan är med.
Jag gör bara bort mig när jag ska snacka med honom, och fjantar mig och håller på....
Nån som känner igen sig och har några tips?
Känner mig verkligen urdum när det händer...
Men jag hoppas han fattar snart att jag är intresserad och att han har besvarade känslor.
Så jobbigt att vara kär... Men förhoppningsvis så ordnar det sig.

Jag hittade btw en dikti nån gång förra veckan och jag tyckte den var super och allt, och så ser jag namnet som finns med i dikten! Det var Jaspers namn!
För er som inte har läst tidigare inlägg så kan jag tala om att Jasper bara är ett smeknamn på den här killen som jag gillar. Jag tyckte att han påminde om Jasper i Twilight när jag hade läst färdigt trean.
Och nej, då hade filmen inte kommit ut, han är inte speciellt lik honom.
Men han påminne om den Jasper som jag hade förväntat mig anyway.
Här nedan kommer dikten, men jag har tagit bort namnet som stod och ersatt det med ****
Antalet stjärnor har ingen som helst betydelse och jag vill inte avslöja namnet eftersom jag inte vet om han skulle råka se detta.
-Jag älskar dig på holländska
Jasper, du vet inte att jag menar dig, men om du skulle läsa detta så vill jag ändå bara säga att jag älskar dig sjukt mycket...<3 Här kommer dikten;


Det finns en person på denna jord.
Som gör mig stark och ger mig mod.
Han är speciell, en i sitt slag.
Han får mig att bli lycklig och lyser upp min dag.
När jag försöker hitta hjälp, när ingen annan ser.
Så ser han all min smärta och gör så att jag ler.
Han är mera än unik, han är ett eget exemplar.
Han är inte bara fin, han är helt otroligt underbar.
Den vackraste som finns, en person som aldrig sårar.
Han leder mig i livet och torkar mina tårar.
Jag hittar inga ord, han är något fint i sig.
Jag lever för min ****, han är det bästa som har hänt mig. <3


-Jag älskar dig på svenska

Jag älskar dig på alla språk i hela världen, räcker inte det?

XOXO //Nicole<3

Kommentarer

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0