Just another teenage lovestory...

Japp, just another teenage lovestory... Jag har komit på att jag eventuellt är kär i en annan snubbe nu... Inte le gorgeous Italianó alltså. Knäppt egentligen med han jag funderar på, men jag kan inte avslöja något eftersom somliga vet vem han är...:P Hemligt hemligt fram tills vidare! Vi kallar honom...Hmmm...Mraz sålänge. Vet inte varför, men det blir bra. ..

Min kompis skriver också egna böcker som jag, och hon har börjat på en otroligt bra! Den fick mig att nästan inte plugga någon matte på lektionen idag, men det var det värt! Jag är så taggad på att skriva lite på min egen nu, så jag ska väl göra det. Tänkte bara skriva en liten uppdatering om dagen så ni hänger med lite:P
Jag kommer förhoppningsvis få träffa "Mraz" på cactus idag. Mer säger jag inte!

Pussar och kramar<3 <3<3

Lillsyrran hittade denna listan på en hemsida. Tycker den är lite rolig, kopiera gärna :)


Kommentarer
Postat av: Bellen

Väljer alla nummer (L)

2008-10-08 @ 17:24:08
URL: http://bellensama.blogg.se/

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0