Lettland nästa!

Så är det ju verkligen!
På söndag sticker jag till Lettland!
Mot ett nytt spännande äventyr som jag hoppas ska bli roligt och lärorikt.
Jag hoppas på en resa med mycket posetiva minnen att se tillbaka på.
Imorgon så har Frenchie och Swedish grymmaste planerna! Vi ska nämligen ha en lite allmänbildningskväll!
Det blir Romeo and Juliet (Ofc orginalet från 1968 som jag redan har sett en gång och äääälskar!), Odyssén(Ja den finns på film! Swe's mamma är lärare så hon har en del bra filmer), Troja (Mycket bra med massa spännande info om antiken och självklart min älskade Orli Bloom<3) och Sex and the city (Som bara ses på skoj och för att vi inte har hunnit med att se den efterlänktade filmen än så länge! Igår damp den äntligen ner i brevlådan!) 

Idag så har jag haft SO-provet och det gick ut pipsvängen! 
Jag kan ju allt jag ska kunna, men jag har ett allvarligt problem när det gäller att korta ner saker och ting...
Men det var faktiskt inte bara jag, alla tycker att det var för lite tid. 60 minuter och jag ska hinna med Indiens hela historia?! Jo pyttsan!

Idag är det också träning. Skojjigt, men jag är trött!!!!
Framsteg med Jasper, idag snackade HAN med mig och inte bara tvärtom! :D<3 Super!
Ja har också skrivit en jättelång presentation av mig själv som finns att läsas på rolla.se som är en sida där man kan rollspela! Jag har ett eget rollspel där jag är spelledare som är i full gång! Sök på min profil "Nicc" och rollspelet "Förbjuden kärlek" :D

Känns som om jag har mycket att ta upp, men jag vet inte riktigt vad faktiskt!
Mycket snurrar i huvudet just nu på denna kärlekskranka tonnårstjej.
Hörde att det blev mycket "rubriker" om att BlondinBella har tagit en paus. 
Låt den stackars männskan få en chans att andas peoples! Hon är fett duktig som har hunnit med att blogga i stot sett varje dag. Inte för att jag är någit vidare fan av henne men... 
Jag tycker ändå att hon är grym! You go girl!

Nu ska jag titta lite på hetingen Jesse McCartney's låtar. 
Hunken är extremt älskad av Swe, så jag tänkte checka lite sköna låtar!

Pussar och kramar <3
(Hetingen Jesse McCartney

 Och här är en bild på Leonard Whiting (tror det är rätt) som spelar Romeo i den första Romeo och Julia filmen! Hans ögon är något sjukt speciellt fina ädelstenar!
Vissa likheter med Jesse?<3 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0