Miss Cullen goes Miss Whitlock

Oj, nu har jag inte varit inne på ett tag...Hehe, fy på mig!
Jag har sjukt mycket att göra med alla läxor och prov, men jag håller ut för höstlovet med Lettlandsresan finns inom räckhåll nu! :D 
Det fixar sig nog, det går ju ganska bra i skolan för tillfället, dock är jag så sjukt trött så jag vet inte vad:P

Nyhet är att jag den tredje november ska på Gavin DeGraws konsert på anexet! :D Är såååååååå glad, Stina och jag kommer att rocka alla:D


Vad har mer hänt? Hmm... Inte så mycket faktiskt tror jag. Har jätteont i höger överarm och nacken/nyckelbenen efter gårdagens hårda träningspass:P En och en halvtimmes träning idag igen, men jag tycker att det är fett skönt att bara sparka och slå av mig allting bara:P Jättehärligt!

Juste ja... Miss Cullen goes Miss Whitlock... Ja... Hur ska jag förklara det?
Äh, vi går rakt på sak! Jag tror att jag har lyckats komma fram till att jag inte är kär i Mraz:P Asså jag vet inte varför, men om jag verkligen var kär så skulle jag ju ha saknat honom mer när han inte kom på cactus sist? Svårt att veta...:P
Men mitt andra span har jag valt att kalla Jasper efter Jasper Withlock i Twilightserien:P För min Jasper påminner åtminstonde om denne person, därav smeknamnet! Endast ett fåtal vet vem han verkligen är!
Blir säkert inget mer än drömmar av det, men man kan ju alltid hoppas(A)
(Han som spelar Jasper ser skitsnygg ut på vissa bilder, men på denna så ser han bara wierd ut..:( Mina älsklingar<3 P.s lägg märke till Edwards vackra ögon<3<3<3)
Nu ska jag plugga för jag har så ont i huvudet och är så trött så det kommer inte bli av annars....:P


Pussar och kramar Nicc Whitlock (A) <3
(En betydligt bättre bild på Jasper tycker jag<3)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0