Miss Cullen

Haha, jag är så sjuuukt beroende av twilightböckerna!<3 Håller som sagt på med trean fortfarande, men det är så najs att ha kvar att läsa. Jag har så mycket att göra, så jag får typ läsa mitt i natten om jag ska hinna:P (Vilket jag faktiskt måste erkänna händer då och då) ;P  Haha. :D  Ljudet av ditt hjärta<3 Haha kan man vara mer beroende? :D




Det känns just nu som om det går väldigt bra i skolan för mig nu! Mina betyg stiger väldigt mycket och jag tror faktiskt att jag har en chans att komma in på St.Martins! Hurra för mig! :D:D:D




Nu ska jag äta lite chips och dricka lite troccadero (elr hur det nu stavas^-^)
Haha, ha det gött allihopa! Jag kan passa på att meddela att vi på Cactus lyckades käna ihop typ 3050 kr till världens barn! :D

Ha det! <3 Trevlig helg, Love Nicc<3

Kommentarer

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0