"Älskling, älskling. Älskar du mig så måste du LEEEEEE!" :D

Det var riktigt najs på övernattningen =) Vi lekte min favoritlek! (Det måste nästan vara det!) Den heter "Älskar du mig så måste du le." Superkul! Man sitter i en ring och så är det en i mitten som ska gå fram till en valfri person och säga "Älskling, älskling. Älskar du mig så måste du le." Varpå följande person svarar "Älskling, älskling. Visst älskar jag dig, men jag kan inte le." Som ni kanske då har börjat förstå så får inte personen som blir "tillfrågad" skratta. Det är jättekul och nästan omöjligt eftersom man kan göra i princip vad som helst för att få den andra att skratta X)
Igår så var mina favoritmetoder som folk använde; Klia på näsan, hoppa upp i knät, ropa "LEE" och en massa andra knäppa saker. Det var otroligt kul!






"Älskling, älskling, älskar du mig...."








"...Så måste du LEEEEEEEE!!!!" :D




Det var btw en jättesöt kille på övernattningen =) Säger inget mer, för jag vet ju inte vilka som läser min blogg riktgit XD




Sedan jag kom hem från kyrkan imorse, ungefär runt 11.00-11.30 så har jag städat fram till 17.00! Jag är så trött på att städa, men det blev skitfint! Min hylla har aldrig varit så fin som den är nu! Bilder kanske kommer. Man vet aldrig! :P
Jag tog lite skojsiga bilder faktiskt, men jag hittar inte min USB-sladd. Sry!

Nu ska jag se lite på TV tror jag. Och äta godis =) Yummie!


Pussar och kramar från Nicole! <3

Kommentarer

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0