Ännu en lista...

Namn - Nicole  ----
Ögonfärg - Blå med lite stänk av grönt
Hårfärg - För tillfället mörk, mörkbrunt. Egentligen blont
Högerhänt/vänster - Höger :)
Stjärntecken - Jungfru<3
Skostorlek - 37, haha jag har minifötter X)
Är dina föräldrar skilda - Nepp :D
Sport - Självförsvar<3 och kör om nu det är en sport
Helgdag- Lördag, för jag bruakr alltid vakna på lördagar och tro att det bara är en dag kvar av helgen, men då är det en hel dag till :D
Årstid - Alla har sin charm och jag hatar den här frågan! Men vintern och sommarn är mina favvisar

HAR DU NÅGONSIN
Varit kär - Ja absolut, det har väl alla? Är nog liiite småkär just nu (A)
Blivit dissad - Japps
Skolkat - Nej! Fina flickor skolkar inte :D 
Sovit utomhus - Asså, ja för jag har tältat mycket =)
Använt droger - Verkligen inte
Retats - Fråga min kompisar... (ja)

THIS OR THAT
Pepsi/cola - Cola
Jordgubbar/blåbär - Jordgubbar<3 Om man ska få mig på fall så ska man ge mig jordgubbar!
Kött/veg - Kött
Tv/film - Beror på, för på TV kan man även se film, och på film kan man även se boxar från olika tv-program
Gitarr/trummor - Gitarr is da shit!
Adidas/Nike - Adidas tror jag, men förut var det nike
Kinesiskt/mexikanskt - Kines :D
Mtv/vh1 - Hmm... Mtv!

SENASTE DU
Skrattade - Jag skrattar typ hela tiden!
Grät -  Typ idag
Hade sex med någon: Nämen! Vilka frågor :O
Filmen du såg senast - Asså en hel film? Hmm... Det måste ha varit Mitt liv som popstjärna med Hilary Duff<3
Tuggade tuggummi - Idag
Drog ett skämt - Idag
Sjöng en sång - Idag XD

HAR DU UNDER DEN SENASTE MÅNADEN
Ätit müsli - Ja<3
Rökt - Röker absolut inte! Det försämrar i princip allt hos en!
Tagit droger - Imorse, nä jag skojjade bara ;) Jag håller inte på med sånt
Kysst någon - Nej
Sovit tillsammans med någon av det motsatta könet - Nej
Bakat - Tror inte det

Kommentarer

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0