Flytta upp till avancerad grupp?

Ja, jag håller på att fundera på om jag vill byta grupp på mitt självförsvar...
Just nu så går jag i Vit-Gul, det vill säga nybörjare och fortsättning. Dock så har jag blivit tillfrågad om att byta grupp till Orange-Svart, det vill säga avancerad. Eftersom jag bara har vitt bälte än så länge så tror jag nästan att jag ska gå kvar, och jag har ju redan massa kompisar i den gruppen. Men det är ju ändå ett svårt val liksom.
Jaja, jag får helt enkelt fundera till träningen som är kl.16.00-17.00...

 Haha, så här såg jag ut när fotot som ligger på vår hemsida togs:P Helt svettig och utmattad, men ändå:P XD  Jag är inte så snäll som jag ser ut minsann!!!

Pussar och kramar Nicole

Kommentarer

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0