"Jag trodde att ni hade musik på :)"

Förlåt för att varken musikvideon med "we cry" har lagts in än, och för att inte heller bilderna på mina fina presenter har kommit, men jag är så trött varje dag efter att jag kommer hem från den här friskvårdsveckan...
Upptagen varje dag i veckan som vanligt, men det är kul också=) På fredag till lördag så är det tänkt att jag ska övernatta i kyrkan med Cactus till lördag=) Myyys! Och på lördag så kanske jag och Stina ska in till kista eller nåt sånt. Stan kanske, vet inte riktigt än. Jag ska b.la köpa nya hörlurar, för av någon anledning så pajar alltid den ena luren på dem :P Tolka det hur ni vill...

Jag är väldigt sugen på att köpa ett par ursnygga och helt fantastiska lurar som Madde köpt. Dessvärre kostar de 700 pix.... Najs märke dock, och ljudet är så klart och fantastiskt. Jag testade hennes, och man hör typ ingenting runt om en:P
Jag är så kär i dom hörlurarna... Men 700... Jaja, vi får väl se:P Jag har ju ändå fått väldigt mycket pengar i födelsedagspresent, och på ett travsystem som vi gjorde typ inom familjen och farmor o farfar, men jag fick pengarna=)
Fills fick pengarna från ett annat som de också vann på :D
Dessa kanske inte riktigt var det finaste paret , men visst är dom coola? Skitbra!


Nu till övertexten som väldigt ofta kräver en liten förklaring. Det var nämligen så att vi inte var så många på kören idag och när kören var slut så stannade jag och två kompisar kvar och sjöng lite på "phantom of the opera" jag tycker det lät väldigt bra faktiskt! Sedan sa jag att vi skulle sjunga "think of me" (även denna från filmen fantomen på operan") De visste typ inte vilken låt det var så jag nynnade lite, och snart stämmde även min andra kompis in i låten. Sedan började jag bara sjunga, och sjöng i stort sett hela låten, och det sjuka var att jag kände mig trygg i det jag gjorde! Jag brukar bara kunna sjunga solo inför lillsyrran, om ens det, men det gick!
Sedan kom vår körledare in i rummet och frågade om det var vi som sjöng. Hon trodde vi hade musik och lyssnade på sa hon, och sedan frågar hon (!) vem det var som sjöng sist, i slutet. Jag sa att det var jag och då sa hon typ att det var jättevackert och att hon trodde att det var musik som vi spelade upp först. =) Alltså sjunger vi tydligen ganska fint i vår körgrupp:D




Nu ska jag se färdigt på idol och fortsätta läsa på mina underbart fantastiska bok "Som jag vill vara" av Katarina Von Bredow. Läs den, absolut att rekommendera.

Kiss and hug!  Love Nicc

Kommentarer

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0