Kirrad praoplats!



Nu har jag äntligen fått en praoplats. Rekordtid tror jag. Lyckades hitta en plats på andra försöket!
Hos min frisör :D Super alltså!
Tanken är ju att jag ska gå hantverkarprogrammet på gymnasiet för att bli frisör. Därför är ju detta en gyllene chans!
Det är så svårt att veta vad man vill bli egentligen. Först när nån frågar mig så säger jag frisör, men sedan när jag tänker lite mer invecklat på det hela så är det ju liksom något som jag (förhoppningsvis) ska göra resten av livet (!). Nädå, känn ingen press... Dessutom så är det ganska svårt att komma in på just den linjen, men det borde väl gå tycker jag. Jag har ju ändå ganska bra betyg, så det ska nog ordna sig det med också.
                                                                                                                             
                                                                                                                              
                                                                                                                               


Jag måste också bara få be att passa på och be om ursäkt för att jag kanske tar upp lite tråkiga ämnen just nu, men under skolveckorna så är det inte så mycket mer som jag orkar prata om... Om jag ska skriva om så mycket annat så behöver jag mer tips från er läsare. Vad vill ni läsa om? Skriv till mig så ska vi nog lyckas fixa det också ;) 



Nää, det får nästan räcka för idag tror jag. En liten kort uppdatering bara... :D Nu ska jag äta mellis och sedan plugga en massa! (Vet ni föresten vad bly heter på latin? Det heter plumbum... Säger inte det allt om latin?) 
Jag funderar tillochmed på om jag verkligen ska gå på träningen idag, jag behöver nog plugga på den tiden också egentligen... Skönt att jag behöver datan till mina skolarbeten iallafall. Åtminstonde en liten tröst... :D

Pussar ock kramar! //Ni vet vem <3



 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0