MVG!!!! :D

Jag fick MVG på min argumentationstext om plastikoperationer, och det gick jättebra, dock så var jag var jättenervös.
Kändes som om jag skulle spy eller nåt, men det gick super!

Just nu har jag håltimme fram till tio i två... Skönt och tråkigt på samma gång faktiskt.
Inte så mycket att göra, men jag pratarpå msn med en gammal kompis från Holland :D Det var längesen sist så jag är glad över det.

Jag har som vanligt runt vardagarna med mycket skoltid inte så mycket att blogga om, men jag försöker komma på lite bra saker att säga iallafall.
Vad är det som alla snackar om och som tydligen står i tidningarna? Att typ jorden kanske sugs in i ett svart hål idag om något går fel, äh jag fattar inte. Media förstorar upp saker hela tiden, och jag blir så himla arg.
Tror att allt ska vara under kontroll, såjag pallar helt seriöst inte bry mig just nu,jag är för trött:P
Nian är jobbig, men inget kan nångsin slå åttan. Det var helt hemskt tycker jag. Jag var gråtfärdig hela tiden och pressen är enorm. Ett tips till alla er som går i åttan är att anteckna mycket på lektionerna och vara med! Om man inte hängt med i sjuan så kommer åttan bli riktigt tuff säger jag bara...:P



Btw, tänk vad hemskt om jorden skulle gå under och jag inte ens har sett mina älsklingar Tokio Hotel live?! Fy vad hemskt, det skulle jag inte palla:P

Nu får ni ha det så bra, ikväll kommer bror, sambo och valp över som sagt. Så jag får fira födelsedag lite i förväg! Lyx!
Jag håller er uppdaterade!

See ya!  Lot's of love, Nicole<3

Kommentarer

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0