NiccSoSweet

Hej igen, jag känner bara för att mysblogga lite. =)
Vad krävs egentligen för att ens blogg ska bli mer  läst? Jag vet faktiskt inte. Dock har min statistik över er läsare stigit väldigt mycket sen jag startat den, så något måste jag väl ha gjort? Jag skulle vilja att min blogg blev iallafall hälften så läst som Kenzas och Gaybloggens. Fett coolt, men egentligen så har ju de lite mer press på sig än jag. Om jag skriver något om t.ex Tokio Hotel som jag bara älskar och avgudar, så är det ju inte så många som orkar lägga sig i och bråka om vad de tycker om bandet. Men kenza som jag vet också gillar Tokio Hotel skriver något snt, så är det ju större risk att hon får kommentarer från folk som inte gillar dem. Om ni fattar vad jag menar? Så jag får väl nöja mig med min statistik tills jag lyckas höja den igen. Ni får gärna hjälpa mig med det kära läsare!



Egentligen när jag tänker efter så får vi Tokio Hotel fans stå ut med en hel del som andra fans till andra band slipper mer. Vi som älskar Tokio Hotel har säkert minst en gång råkat ut för taskiga kommentarer och falska samt elaka rykten om bandmedlemmarna. Undrar egentligen varför? Tokio Hotel gör en hel del väldigt bra grejer för att förbättra dagens samhälle, och de är verkligen tacksamma över alla sina fans. Sen bara för att Bill använder en del smink så blir det genast så att rykten börjar spridas. Varför? Vad för ont har de gjort er? Ingenting! Juste.
Dssutom så är det en hel del kändisar och artister som använder smink. Har ni t.ex tänkt på att Michael Jackson tillochmed tatuerade in kajal runt ögonen? Det är väl inte speciellt många som bryr sig om att han sminkade sig? Och listan kan egentligen göras oändlig.

Och varför får tjejer använda killsaker och killkläder när inte ens killar får använda smink?
Dessutom så ser Bill ine alls ut som en tjej, och han låter inte som en heller. Ni som tycker det har inte lyssnat ordentligt på honom. När jag hörde honom sjunga för första gången så trodde jag faktiskt också att det var en tjej, men när man har lyssnat ordentligt på dem så hör man klart och tydligt att det är en kille. Kan alla bara sluta vara så himla kritiserande? Jag tackar alla Tokio Hotel fans som inte ger upp, utan kämoar för att få hit våra älskade pojkar!

En gång när jag var i stan för ett tag sen så var det en tjej som knackade mig på axeln och faktiskt sa "Ursäkta, men jag måste bara få säga det. Gud vilken snygg tröja du har!" Jag blev överlycklig! Det är en av de få snälla kommentarer jag har fått för min ursnygga tröja med Tokio Hotel. :D <3  Glad blir man över spontana komplimanger!

Vi som diggar grabbarna i Tokio måste absolut hålla ihop! Var inte rädda för att ge varandra komplimanger!

Än en gång; Tack killar för att ni finns!


Ikväll blir det mys med lillsyrran!  Mamma och pappa ska bort till några vänner och vi ska hyra film och slappa lite :D Super!!!!  Ha det trevligt ikväll ni alla!

                 Pussar ock kramar!   Küss:D <3

Kommentarer

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0