De två mest omtumlande dagarna i mitt liv

Det kan man väl säga utan att överdriva!
Igår så skrev jag ju lite kortfattat om att Jacob have a thing for Alice. Bara så att ni inte misstolkade det hela;
Jag snackar inte om Twilightkaraktärerna utan om mitt liv:P Jag har ju lite smeknamn på många av mina kompisar.
Jacob är en kille som har varit min bästa killkompis sedan typ sexan eller sjuan då vi konfirmerade oss tillsammans.
Han är på missionsresa i Vitryssland nu över lovet och han och jag smsade igår, då han skrev att han trodde att han gillade mig mer än som en kompis. Jag blev helt ställd och har svarat att jag inte vet vad jag känner och behöver lite tid.
Han kommer väl inte hem förrän i helgen eller något sånt, så jag har ju lite tid på mig.
Vi ska träfas när han kommer hem och sedan se vad som händer.
Självklart så är jag glad över att någon tycker om mig så mycket, framförallt en fin kille som han, men det är även jobbigt att inte veta vad man känner. :/

Händelse nummer två började med att jag väcktes av min syster vid halv ett på dagen/morgonen (beror ju på hur man ser på den saken :P) och så säger hon "Ami, Malini och Ravi kommer hit halv två, bara så du vet."
För er som inte vet det så är det mina kusiner och deras mamma Ami som bor i Gränna! De har en syster till som bor i Kalmar där hon pluggar för tillfället så hon skulle inte med. Grejen är den att jag inte har träffat dem på flera år och jag tänker på dem varje dag!
Kan ni ens TÄNKA er det?! Alltså det första som man får höra när man vaknar?
Jag var så chockad hela dagen. I något konstigt ögonblick så fick jag till och med för mig att inte gå på träningen på grund av det, men det hade jag kanske klarat ändå.
Skakade gjorde jag i alla fall :P
Jag var helt överlycklig och är det fortfarande :) Så kul att få träfa mina favoritkusiner igen :D <3
Superfina och trevliga som vanligt, snackade om att vi skulle ner upp dit i sommar, antingen bara jag och Fillan eller också hela familjen. Vi får väl se hur det blir, men det vore absolut super!
Malini läser också Twilight och är helt Twilightgalen precis som jag är :D <3 Hon är den enda som direkt förstod kopplingen mellan Twilight - Edward och min hamster - Edward :) Hihi!
Sedan satt vi och upptäckte en hel del likheter oss emellan :)
En mycket omtumlande, men underbar, dag som avslutades med att Rosalie och jag gick arunt råstasjön och halva sumpan för att mata fåglarna :)
De blev heeelt galna på oss och attackerade oss mer eller mindre! Fiskmåsar är crazy :P


Massa pussar och kramar, Nicole <3



                    ~ Fin bild va? Alice ör er som inte ser det :) <3

Kommentarer

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0