Heej mina små vänner x)

Hejsan! Nu är jag hemma frånlandet och det är ganska skönt.
Vi har ingen riktig toalett där ute just nu så det är lite jobbigt. Och så kan man inte duscha, bada eller raka sig:P
Hos farmor o farfar i lördags så var det jättenice :) Vi åt god påskmat och fick leta påskägg:P Haha!
När vi åkte tillbaka till landet igår så blev det grillad oxfilé och potatisgratäng till middag! Jummie!
Idag åt vi en supergod sallad med b.la. kyckling i :) Sååå gott!
Nenne, Björne, Elina och Freja hälsade på också och vi kom alla just hem därifrån.
Pappa och Björne skulle ixa badrummet och typ gjuta nytt golv och sånt.
Jag har varit tvungen att tokläsa min engelska-bok "Holes" av någon som jag inte kommer ihåg för tillfället. Den är skitbra! Dock så hittar jag inte Hamlet av Billy Shakespeare så den måste jag fixa innan min lärare får reda på det och blir galen på mig (A)

Nu är det officiellt bestämt att vi ska åka utomlands två gånger väldigt nära varadra :)
Nu i höst så ska bara familjen åka till typ Grekland, Rhodos eller liknande. Så mysigt!
Sen vår nästa år så ville farmor och farfar bjuda min familj och två av mina kusiners familj! Så kul!
Jag toklängtar!

Det är egentligen en hel del saker som jag skulle berätta, men nu har jag redan glömt det haha:P
Jacob och jag träffas på onsdag på cactus så ... ja, vi får väl se!


Pussar och kramar, Nicole <3

Kommentarer

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0