Jobba, Jobba, Jobba!

Hejsan!
Jag har så himla mycket att göra denna veckan att jag fick göra upp ett schema så att jag inte skulle stressa sönder.
Fast jag är ändå jättestressad!
Igår så sträckläste jaag ut Hamlet, jag hade visserligen inget val, men ändå.
Så länge vi båda andas hann jag också läsa :) SÅ himla bra alltså! Me love Twilight-saga <3
Tack Ina som har varit tyst om vad som händer, och ni som har mer eller mindre sagt vad som skulle hända kan gå och lägga er utan nattmacka! Må lössen från tio tusen kameler hemsöka era brallor!
Jag tänker alltså själv inte avslöja vad som händer, men jag säger bara en sak; Den sista meningen i den boken är så vacker att jag började gråta (A) Den har så otroligt mycket mer betydelse än bara ord! Så nu ska jag vara tyst.


Nu var det ju något som jag skulle säga igen som jag glömde! Vad sjuttsingen var det?
Jaja, whatever, en sak kom jag i alla fall på. Jag vet inte vart min kod till gymnasieintagning.se har tagit vägen.
Och mitt dumma brev har inte ens kommit hem till mig än! Jag håller på att spricka av nyfikenhet!

Men nu måste jag faktiskt skriva färdigt min ergonomiuppsats, annars spricker mitt schema!



Pussar och kramar, Nicole <3

Kommentarer

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0