Make me a star

Ojdå, nu börjar folk gnälla på mig och säga att jag måste blogga mera, så det ska jag absolut göra!
Kul att jag har fått mycket positiv respons på sistone, haha inga som är intreserade av min affisch än men jag visste ju från början att väldigt många har just den :P
Jaja, tävlingen får väl ligga ute ett tag till, man vet ju aldrig om någon människa vill ha den!

Anledningen till namnet på detta inlägg är att vi håller på med ett arbete inom entrepenörskap som vi ska presentera imorgon :) Så roligt att jag inte ens är nervös inför att prata för folk :D
Vi har b.la. spelat in en reklamfilm, gjort diagram och tryckt upp tröjor för att folk ska gillar vårat företag, haha!

Idag är jag hemma från cactus för att jag måste plugga. Har franskaskrivning imorgon plus arbetet med vårat företag!
Så jag får väl skriva någon gång snart igen istället då!

Pussar och kramar Nicole <3

Kommentarer

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0