Stooor besvikelse!


                                                                                                                                                                                
                                


Hejsan!

Oj vad deppig jag blev. Jag som var så sprudlande glad hela dagen för att sportlovet börjar idag :)
Jag åkte efter skolan med pappa in till kista för att köpa de helt otroligt fabulösa skorna på Bianco som jag hade hittat till balen. Visst fanns skorna där, men det var bara ett par kvar och då hade den ena stått i affären så jag skulle å tio % rabatt, det är ju okej liksom, men så ser jag att en sak som höll ihop rosetten ¨på skons häl var borta på ena skon!
Jag var superledsen ända tills jag upptäckte att två Biancoaffärer i stan finns :)
Ska åka in så fort jag får möjlighet till det!

Jag var tvungen att dissa Ina idag eftersom jag var allt för trött, eller är fortfarande.
Känner bara för att ta det lite lugnt, mysa med familjen, skriva på min bok, kanske läsa lite och se på TV. :)
Vi hade lite planer på övernattning, men det blir alltså inte så idag!
Senare i veckan ska vi höras av, så det blir nog av ändå ska vi se! :D <3

Jag måste bara passa på at berätta lite snabbt om gårdagens blocklektion.
Till att börja med så var det otroligt vackert väder, vilket inte är helt fel speciellt när man är inne i stan och spatserar.
Vi åkte först till riksdagen där de har sjuk kontroll av alla som ska dit.
Man fick lägga sina grejer och jackor i en låda som röntgades som på en flygplats!
Jag var sjukt nervös, av ingen speciell anledning, som jag brukar bli inför sådant:P Haha.
Men alla överlevde det, oc det var ganska intressant. Dock så stannade inte mycet av det som kom in i hjärnan kvar där:P
Sedan bar det direkt av till livrustkammaren och våra lärare tog värsta omvägen :P Har ingen aning om varför, men så blev det.
När vi väl kom dit så var vi alla väldigt snälla och rara(A) men när vi kom fram till "barnens del" där man kunde klä ut sig och rita så blev nog alla lite busiga :P
Vi hjälpte Robin att sätta på sig en relativt verklig rustning och han såg jätteläskig ut!
Även fast man visste att  det var han så blev jag livrädd är han gick mot mig. Haha.
Jag kom på den fantastiska idén om att han skulle stå helt stilla och vänta tills någon gick förbi honom och sedan hoppa ram och skrämma denne.
Våra stackars ofer var några andra från min klass som när de kom in i rummet frågade; "Var är Robin någonstans?"
De ser rustningen/Robin och står stilla för att försöka ta reda på om det är han eller inte och då rusar han emot dem.
Haha, Gud vad vi skrattade. Jag höll på att kissa på mig och stod dubbelvikt :P
Hihi, kul var det! 
                                                             
Ursäkta om inlägget blev konstigt och slarvit skrivet, men jag vill så gärna fortsätta på min bok att det spritter i kroppen på mig :P

Pussar och kramar, er Alice <3

Ha ett super påsklov!




                                                                                            
Ät mycket ägg nu i påsk gott folk!
 



Kommentarer

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0