Stylad at Salon Rosalie :)

Hejsan!
Idag har jag varit hemma hos Rosalie som just nu håller på att styla mig :)
Bilder kanske läggs upp senare om ni har tur ;)
Vi hyrde en film; "In the land of women" med bl.a. Kristen Stewart och Adam Brody. Den var väl ... lite annorlunda kan man säga:P Hihi!
Vi bakade brownies som blev jättegoda! Mums!
Sedan får vi se hur kvällen blir, en uppdatering senare ikväll kanske?


Jacob är kvar i Vitryssland och det ska bli ... intressant när han kommer hem. Jag vet fortfarande inte riktigt vad jag känner, det är fortfarande så att jag har lite känslor kvar för Jasper.
Men jag är säker på att det kommer ordna sig, för jag har världens bästa vänner, så med boyfriend eller inte så klarar jag mig alltid :D <3 Tack vänner för att ni alltid finns där!


Imorgon åker jag till landet så ni får klara er utan uppdateringar fram till måndag, eftersom det är då jag kommer hem. Ska bland annat fira påsk hos farmor och farfar som vanligt :) Mys! Stackars Eddisen får vara ensam några dagar då! Kanske hittar någon som kan mata honom lite? Mattes älskling <3


Haha, Rose föreslog just att jag skulle döpa om min blogg till "BrunettNicc" och se om jag blir lika känd som blondinbella:P Haha, vad tycks om det?! Nä, jag gillar mitt namn :) NiccSoSweet är inte så dumt det heller?
Men nu ska jag avsluta, vi får väl se om jag hittar min USB-sladd till kameran så att jag kan lägga upp bilder senare. Jag vet nämligen inte var den är!


Pussar och kramar från Alice och Rose <3

Kommentarer

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0