Tävling!

Okej, idag drar tävlingen igång :)
Skynda er att kommentera era små bidrag!
Kommer ni ihåg vad ni ska göra? Jag drar igenom reglerna igen för säkerhetsskull!

Ni ska alltså skicka mig en kommentar och kort förklara varför just ni ska vinna och hur länge som ni har diggat Tokio Hotel! Glöm inte att ni kan tävla för någon annan, t.ex. för ett syskon och ge bort den som en liten vardagsöverraskning :)
Jag lottar alltså ut en av mina Tokio Hotel affischer för att jag behöver plats på väggen för några nya som jag fick av en kompis :)
Se bild nedan;    

                                                                           

Lycka till!







Nu var det något som jag skulle säga, men whatever jag kommer väl på det som småningom :P
Tihi!

Pussar och kramar Nicole<3






Kommentarer
Postat av: E L E N A

Hejsan! Jag skulle vara väldigt tacksam om du kikade in i min blogg. Idag kommer ämnet självförtroende komma upp och det skulle vara väldigt kul om du kom med en åsikt! =)

2009-04-26 @ 11:02:59
URL: http://elenasobrino.blogg.se/

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0